کت قهوه ای بر تن فیات پاندا

به گزارش بلاگ پو، احتمالا نام پاندا محصول فیات را که هم اینک در روزهای پایانی سومین نسل خود قرار گرفته است، به یاد دارید. این خودرو در گزارش های آماری، همیشه یکی از پرفروش ترین خودروهای بازار اروپا و پرطرفدارترین محصول فیات در قاره سبز بوده، در نیمه اول سال بیش از 127 هزار دستگاه فروش داشته و از سال 1980 پیوسته در خط فراوری فیات قرار داشته است.

کت قهوه ای بر تن فیات پاندا

این خودرو مالی که به سواری آرام و کم مصرف در قیمتی معمولی و متوسط مشهور است، اخیرا توسط برند ایتالیایی تروساردی مورد بازطراحی و ارتقا قرار گرفته و کیفیت ظاهری و رفاهی بالاتری به دست آورده است. پاندا تروساردی، اولین ثمره همکاری فیات با این برند لوکس ایتالیایی است که سابقه ای دیرینه و 118 ساله در فراوری وسایل چرمی و پارچه ای با کیفیت در ایتالیا و اروپای غربی دارد.

در این راه تروساردی سعی نموده هویت فیات پاندا که ذاتا خودرویی است مالی را تغییر ندهد. در عوض تاکید این برند روی ارتقای تجهیزات، بهبود مواد و متریال به کار رفته در کابین و زرق و برق بیشتر کابین و بدنه قرار داشته است. موردی که در نهایت باعث خلق اولین پاندای لوکس تاریخ شده است. موردی که یاری می نماید تا پاندا با طول و عرض و ارتفاعی به میزان 3.68 ، 1.67 و 1.60 متر، کار آسوده تری برای رقابت با در بازارهای خارجی نظیر آلمان و فرانسه داشته باشد.

این فیات تازه که با نام پاندا تروساردی مدتی است به نمایندگی های خودروساز ایتالیایی در سرتاسر اروپا تزریق شده، یک رنگ قهوه ای مات خاص دارد که به خوبی روی بدنه ساده و کاربردی خودرو نشسته و در کنار المان های مشکی رنگ نظیر سپر، زه گلگیرها، رینگ های 15 اینچی و قاب آینه ها، کلا جذابیت ظاهری بالایی در مقایسه با رقبایی نظیر سوزوکی ایگنیس، فیات پولو و هیوندای H20X دارد. در عین حال رنگ قهوه ای بدنه این نسخه پاندا آن را به اولین پاندا با رنگ مات در تاریخ بدل نموده، ضمن اینکه لوگوی تروساردی روی ضربه گیرهای درهای عقب، کاپ وسط رینگ ها و شیشه لچکی عقب این خودرو نصب شده و پاندا را به محصولات سفارشی شبیه نموده است.

تروساردی علاوه بر استایل بیرونی، درون کابین را نیز تغییر داده و هم اینک ما با یک محصول بهتر و مجهز از همواره روبه رو هستیم. در واقع بیشترین قسمتی که رد پای کمپانی تروساردی در آن دیده می گردد، طراحی کابین این کراس اوور کوچک است. قسمت نشیمن و تکیه گاه جایگاه های پاندا دارای تودوزی پارچه ای قهوه ای رنگ طرح دار با کیفیتی بوده اما پشت سری ها و قسمت های جانبی جایگاه ها به چرم مشکی و دوخت قهوه ای مزین شده اند. لوگوی شرکت تروساردی روی رودری های باز طراحی شده و همچنین کف پایی های پاندا نیز نصب شده است.

از جمله ویژگی های شاخص کابین این نسخه به اصطلاح لاکچری پاندا می توان به تریم قهوه ای رنگ داشبورد و وجود نشان تروساردی روی فرمان آن اشاره نمود. این نسخه ویژه پاندا با تجهیزات استاندارد بیشتری از جمله سیستم موبایل اینفو یو کانکت (Uconnect) با قابلیت پشتیبانی از انواع تلفن های هوشمند و همچنین ترمز اتوماتیک شهری و چند ویژگی دیگر راهی بازار شده است.

فیات برای این نسخه یک پیشرانه 1.2 لیتری 67 اسب بخاری و یک پیشرانه 0.9 لیتری توربوشارژ 83 اسب بخاری را عرضه نموده که بسته به انتخاب مشتری روی این خودرو نصب خواهند شد. قدرت فراوریی پیشرانه بسته به انتخاب مشتری به محور جلو یا هر دو محور پاندا منتقل می گردد در حالی که کل بهای پرداختی برای این محصول شهری در نسخه تروساردی 17هزار و 555 دلار است که کاملا کمتر از رقبای فرانسوی و آلمانی است.

سفر به کیش

سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران

تور استانبول

تور استانبول | تور ترکیه ارزان، تور لحظه آخری ترکیه، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان 97
منبع: دیوار
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14833

به "کت قهوه ای بر تن فیات پاندا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کت قهوه ای بر تن فیات پاندا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید