نصب 5200 تابلو راهنمای جهت، معرف معابر و 5500 پلاک منازل

به گزارش بلاگ پو، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان از نصب 5200 تابلو مبلمان شهری، اطلاع رسانی و 5500 پلاک منازل در این شهر خبر داد.

نصب 5200 تابلو راهنمای جهت، معرف معابر و 5500 پلاک منازل

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرنگاران، حسین خانجانی بیان نمود: مجموعه مبلمان اطلاع رسانی از جمله تابلو راهنمای راستا، معرف معابر و پلاک منازل از امکاناتی هستند که در ارتقای کیفیت و کمیت محیط، بهبود ویژگی های بصری و ارتقاء خوانایی، امور ترافیکی و حمل ونقل و رفع نیازهای مختلف در فضای شهری مؤثر هستند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان بیان نمود: طراحی و جانمایی صحیح تابلوهای راهنمای راستا باعث می شود، رانندگان با صرف کمترین زمان و کمترین مسافت پیموده شده به مقصد خود برسند، جانمایی و طراحی صحیح این تابلوها علاوه بر کاهش مسافت و زمان سفر موجب خواهد شد تا ایمنی در محدوده خروجی ها و ورودی ها ارتقا یابد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان بیان نمود: با توجه به اهمیت تابلوها راهنمایی راستا در کلان شهرها این تابلوها در انواع دروازه ای، صلیبی، کنسولی و متوسط هستند که تا به امروز بیش از 240 تابلو از این نوع در شهر همدان ساخته و نصب شده است.

او گفت: بیشترین پلاک ها در کوی ولیعصر (دیزج)، کوی شهید مدنی، کوی الوند، کوی وحدت (خضر)، کوی اسلامشهر و حصار امام نصب شده است.

خانجانی افزود: ساخت تابلو اسامی کوچه ها به صورت تقریباً روزانه انجام می شود، در دو سال گذشته تا 3 ماهه ابتدای سال 99 بیش از 4000 عدد تابلو ساخته و در معابر و کوچه ها شهر نصب شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان بیان نمود: ساخت و نصب بیش از 580 عدد از تابلوهای پایه دار اسامی کوچه ها تا به امروز در خیابان های شریعتی، تختی، شهدا، بوعلی بالا و پایین، اکباتان، باباطاهر، سعیدیه، خواجه رشید، پاستور، هنرستان، شکریه، مهدیه، کوی نیروی انتظامی نصب شده است.

خانجانی افزود: با توجه به توریستی و مسافر پذیر بودن شهر تاریخی همدان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برای ایجاد نظم و انضباط در تابلوهای راهنمای موردنیاز اماکن دیدنی، اداری و عمومی اقدام به طراحی و ساخت، نصب یا ارائه طرح این نوع تابلوها محل های مناسب کرده است.

او ادامه داد: با توجه به تابلوهای معرف میدان ها و معابر در سطح شهر همدان در این زمینه جمع آوری آمار از محل های بدون تابلو، تابلوهای مخدوش یا قدیمی و درنهایت معین کردن محل نصب انجام می شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: از سال 98 تا 3 ماهه ابتدای سال 99، تعداد 58 عدد از این تابلوها ساخته و نصب شده است.

خانجانی بیان نمود: طراحی، ساخت و نصب تابلوهایی از قبیل سرویس بهداشتی، آتش زدن ممنوع، شستشوی اتومبیل ممنوع، نمازخانه، پارکینگ نیز دیگر اقدام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان در خصوص مبلمان اطلاع رسانی است که در یک سال اخیر بیش از 120 عدد تابلو ساخته و نصب شده است.

او گفت:با توجه به شناسایی معابر همدان که مزین به نام شهدا هستند، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر همدان از سال 94 با شناسایی این معابر، طراحی و ساخت تابلوهایی با تمثال شهدا و اطلاعات مربوط به این عزیزان را آغاز کرده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان افزود: تابلوهای ساخته و نصب شده در این حوزه از سال 94 تا ابتدای سال 99 تعداد بیش از 500 تابلو است.

خانجانی افزود: این اقدامات با دریافت اطلاعات از بنیاد شهید شهرستان همدان، کار ساخت و نصب تابلوها بااطلاع به خانواده این عزیزان انجام شد.

او بیان نمود: اقدام دیگر سازمان سیما و منظر در حوزه تابلوهای معرف شهدا، ساخت و نصب 27 تابلو اسامی پل های عابر پیاده و تقاطع های غیرهمسطح که به نام مبارک شهدا مزین شده است.

سفر به کیش

سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران

تور استانبول

تور استانبول | تور ترکیه ارزان، تور لحظه آخری ترکیه، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان 97
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28270

به "نصب 5200 تابلو راهنمای جهت، معرف معابر و 5500 پلاک منازل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب 5200 تابلو راهنمای جهت، معرف معابر و 5500 پلاک منازل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید