معرفی کامل مرکز خرید پلازای شرقی پکن

به گزارش بلاگ پو، مرکز خرید پلازای شرقی پکن | Beijing Oriental Plaza Shopping Center

یکی از بهترین کارهایی که در سفر به چین می توان انجام داد، خرید کردن است. خرید کردن هم بر طرف کردن نیاز است هم نوعی تفریح است و هم نوعی کار آرامش بخش مخصوصا برای خانم ها. از آن جایی که چین کل بازار اقلام مصرفی جهان را گرفته است و دست بزرگی بر آتش صادرات لوازم مختلف دارد، وقتی که به چین می روید دیگر باید کلی خرید کنید و از قدرت انتخاب های فراوانی که دارید، نهایت استفاده را ببرید. اگر مقصدتان شهر پکن باشد، یکی از بهترین مرکز خریدهای این شهر؛ مرکز خرید پلازای شرقی پکن است. این مرکز خرید بسیار بزرگ تنها یکی از شعب این مرکز خریدهای چینی است و شعباتی دیگری به این نام در دیگر نقاط قاره آسیا وجود دارد. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، مرکز خرید پلازای شرقی پکن را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی کامل مرکز خرید پلازای شرقی پکن

همه چیز درباره مرکز خرید پلازای شرقی پکن

مرکز خرید ارینتال پلازا که آن را به عنوان پلازای شرقی نیز می شناسند، یک مرکز خرید بسیار بزرگ و پهناور است که در شهر پکن ساخته شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ که دارای مساحتی 130 هزار متر مربعی است، انواع و اقسام فروشگاه های مختلف و شعب برندهای داخلی چینی و بین المللی از تمامی لوازم را نیز در خود دارد. اگر بخواهیم تا درباره کیفیت و تنوع اجناسی که در این مرکز خرید می بینید نقدی کوتاه و کاربردی برای شما بنویسیم که به کارتان بیاید، باید بگوییم که در مرکز خرید پلازای شرقی پکن می توانید تا اجناسی با کیفیت خوبی را پیدا کنید و همین باعث شده است که نام این مجموعه تجاری بزرگ و پهناور در بین مراکز خرید خوب پکن قرار بگیرد. از طرفی دیگر، این مرکز خرید را یکی از بهترین شرکت های زنجیره ای و خدماتی در دنیا پشتیبانی می کند و در حفظ و ارائه استانداردهای مد نظرشان در ارینتال پلازا بسیار اصرار می ورزند. در این مرکز خرید انواع و اقسام وسایل و اقلام مختلف برای خرید وجود دارد.

پکن WEATHER

انواع و اقسام لباس های زنانه برای مناسبت های مختلف، لباس های مردانه برای مناسبت های مختلف، لباس های بچه ها و نوجوانان، بدلیجات و لوازم جانبی مورد استفاده، کیف و کفش در انواع و اقسام مختلف، وسایل ورزشی، وسایل منزل و خانه و بسیاری از اقلام دیگر را می توانید در این مرکز خرید بسیار بزرگ و پهناور پیدا کنید. به همین دلیل به شما این اطمینان را می دهیم که در سفرتان به پکن اگر به این مجموعه سر بزنید قطعا دست خالی برنخواهید گشت. یکی از نکات مثبتی که درباره این مرکز خرید برای شما می تواند مهم و پر رنگ باشد این است که در آن هم مارک ها و برندهای بین المللی فعالیت دارند و هم برندهای معروف و یا حتی محلی چینی ها. از این رو شما می توانید انتخاب های بیشتری را با بودجه های مختلفی داشته باشید. در این مرکز خرید می توانید تا در صورت خستگی و نیاز به استراحت به کافه ها و رستوران های آن مراجعه کرده و از آن ها خدمات دریافت نمایید.

در ضمنً از فودکورت مرکز خرید پلازای شرقی پکن حتما دیدن کنید و اگر غذایی چشمتان را گرفت، به آن نه نگویید! در کافه ها و رستوران های این مجموعه هم فست فودها حضور دارند و هم در منوی رستوران ها از غذاهای محبوب بین المللی هم استفاده شده است و از این نظر می توانید با خیال راحت به این مجموعه بروید. یکی دیگر از نکات بسیار مثبت مرکز خرید پلازای شرقی پکن این است که در یکی از مرکزی ترین و سر راست ترین نقاط پکن قرار گرفته است و رفتن به آن بسیار آسان است.

دانستنی هایی درباره مرکز خرید پلازای شرقی پکن

  • بیشتر کسانی که به این مرکز خرید می فرایند آن را با نام ثبتی Oriental Plaza می شناسند.
  • درباره پلازا ارینتال باید بگوییم که این مجموعه بزرگ ترین و پهناورترین مجتمع تجاری در سراسر قاره آسیا است.
  • یکی از کارهایی که بعد از خرید در این مجموعه بزرگ می توانید انجام دهید این است که، به خیابان وانگ فوجینگ که خیابانی 700 ساله و بسیار معروف است و این مرکز خرید درآن قرار گرفته است سر بزنید و از تفریح در این خیابان معروف لذت ببرید.
  • برای خرید در این مجموعه هم از یوآن و هم از دلار می توانید استفاده نمایید.
  • برای رفتن به مرکز خرید اورینتال پلازا می توانید از ساعت 10 صبح تا ساعت 22 شب مراجعه کنید.
  • آدرس: 1 Dong Chang An Jie, Dong Dan, Dongcheng Qu, Beijing Shi, China, 100006

سفر به کیش

سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران

تور استانبول

تور استانبول | تور ترکیه ارزان، تور لحظه آخری ترکیه، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان 97
منبع: الی گشت
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24277

به "معرفی کامل مرکز خرید پلازای شرقی پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل مرکز خرید پلازای شرقی پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید