خبرنگاران 10هزار میلیارد تومان برای پروژه های جهش تولید در همدان سرمایه گذاری شد

به گزارش بلاگ پو، همدان- خبرنگاران- استاندار همدان گفت: سال گذشته 10 هزار میلیارد تومان در سطح استان سرمایه گذاری شد که این میزان سرمایه گذاری برای اجرای 63 پروژه بزرگ در راستای تحقق جهش تولید صرف شد.

خبرنگاران 10هزار میلیارد تومان برای پروژه های جهش تولید در همدان سرمایه گذاری شد

سیدسعید شاهرخی روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران گفت: این میزان سرمایه گذاری با همکاری مشترک دولت و بخش خصوصی طی سال گذشته در استان همدان محقق شده است.

وی گفت: این پروژه ها با هدف رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان در بخش های رونق تولید، اشتغال، تامین و توسعه زیرساخت های رفاهی، بهداشتی و خدماتی طراحی و در حال اجراست.

استاندار همدان گفت: از مجموع پروژه های بزرگ استان همدان 27 درصد در بخش کشاورزی، 40 درصد در عرصه صنعت و معدن، 16 درصد در بخش گردشگری و 17 درصد نیز در بخش خدمات هستند.

شاهرخی شرح داد: براساس برنامه عملیاتی استان، سالانه پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری تعهد شده که براساس آخرین آمارها، سال 99 تنها در حوزه ایجاد و توسعه فرصت های شغلی بیش از هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

او اضافه کرد: این میزان سرمایه گذاری منجر به ایجاد 25 هزار فرصت شغلی طی یکسال اخیر در سطح استان همدان شده که اقدامی بزرگ و ارزشمند است.

استاندار همدان با اشاره به حمایت ویژه دولت تدبیر و امید از فرایند رشد و توسعه همه جانبه استان گفت: اقدامات قابل توجه و ماندگاری طی سال گذشته در استان همدان اجرا شده به نحوی که جهت توسعه، رشد و پیشرفت استان برای سال های آینده به خوبی ریل گذاری شده است.

وی گفت: سیاست ما در استان حمایت از واحدهای تولیدی است و هیچ مسئله ای در زمینه فراهم کردن زیرساخت های لازم و مورجهانز دراین زمینه برای رشد و توسعه بخش تولید در راستای شعار محوری تولید، پشتیبانی ها ، مانع زادیی ها نداریم.

استاندار همدان گفت: در سال جهش تولید تمام توان و داشته های استان را برای تحقق خواسته رهبر معظم انقلاب به کار گرفتیم و چندین پروژه مهم و نیمه کاره مانند پتروشیمی هگمتانه و بیمارستان شهرستان تویسرکان را به بهره برداری رساندیم.

شاهرخی با تاکید بر ظرفیت های کشاورزی، معدنی و گردشگری استان شرح داد: در سال جدید با تاسی از منویات رهبر فرزانه انقلاب برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها تلاش می کنیم.

او منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد به وسعت هزار و 100 هکتار و برخوردار از زیرساخت های برق، آب و گاز را آماده سرمایه گذاری دانست و اضافه کرد: در شهرستانها نیز، اراضی خوب و مطلوبی تحت عنوان شهرکهای صنعتی برای اجرای پروژه های تولیدی و اقتصادی آماده سازی شده است.

استاندار همدان گفت: شهرک ها و نواحی صنعتی استان برای سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده است و دستگاه های اجرایی در کوتاه ترین زمان اقدامات لازم برای متقاضیان انجام می دهند.

سفر به کیش

سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران

تور استانبول

تور استانبول | تور ترکیه ارزان، تور لحظه آخری ترکیه، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان 97
منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45311

به "خبرنگاران 10هزار میلیارد تومان برای پروژه های جهش تولید در همدان سرمایه گذاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10هزار میلیارد تومان برای پروژه های جهش تولید در همدان سرمایه گذاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید